• Solaris camping
    sibenik uitzicht Kroatie 2012
  • plitvice meren
    plitvice meren kroatie 2012

Vanochtend hebben we iets rustiger dan gisteren op het terras van het hotel kunnen ontbijten.

IMG 4760 IMG 4762

Na het uitchecken kunnen we de koffers bij de receptie laten staan. We gaan nog even een ochtend de stad in. We kopen eerst wat souvenirs en gaan dan koffie drinken op de plek die de dag ervoor door de gids aangegeven was als beste koffie van de stad. We lopen niet helemaal de kortste route.

IMG 4769

Hierna kopen we voor Jasper nog een voetbal op de markt.

IMG 4771

En gaan daarna lunchen bij Oranz, op een van de vele terassen in de stad.

IMG 4775

Hierna nemen we de tram terug naar het hotel. We waren er rond 14:30. Om precies 14:45 was de taxi bij het hotel en bracht ons naar het vliegveld. Een aardige taxichauffeur die ons zijn kaartje gaf voor de volgende keer :-).

IMG 4786

Op het vliegveld waren ze buiten nog bezig met de dranghekken omdat de sporters van de Olympische Spelen net aan waren gekomen met het vliegtuig uit Londen.

IMG 4788 IMG 4790

Het vliegtuig waar wij mee zouden vliegen kwam om 16:05 aan en om 16:15 begon het boarden voor onze vlucht alweer. De vlucht ging voorspoedig en om 18:20 zijn we in Keulen. De koffers komen ook snel en we moeten nog een klein stukje lopen naar parkeerplaats P3 waar we op 2 augustus de auto hadden geparkeerd. we hadden de parkeerplaats via internet al betaald en met de voucher konden we nu gewoon de parkeerplaats afrijden, ideaal!

Het was nog een half uur rijden naar Phantasialand waar we om 19:30 aankwamen. Het inchecken ging ook allemaal heel snel, even naar de kamer en om 20:00 zaten we aan het dinerbuffet.

IMG 4809

Hierna zijn we nog even naar Chinatown gelopen. Dit is het gedeelte bij het andere hotel op het park dat in de zomermaanden geopend is.