• Coca Cola
    Huurauto Amerika 2007
  • Cocoa Beach
    Cocoa Beach Amerika 2007

Pffffffffffffff, deze week heb ik me rot gezocht op internet naar leuke hotels. Maar het is gelukt. We (eigenlijk meer ik) hebben een reisschema gemaakt en daar ben ik hotels bij gaan zoeken. het schema is als volgt:

• 17/8 Atlanta vlakbij airport
  • 18/8 en 19/8 Atlanta midtown
  • 20/8 Atlanta Stone Mountain
  • 21/8 Gainesville (onderweg naar Florida)
  • 22/8 en 23/8 Cocoa Beach
  • 24/8, 25/8 en 26/8 Orlando
  • 27/8 en 28/8 Clearwater Beach
  • 29/8 en 30/8 Tampa
  • 31/8 vliegen we weer terug

8 verschillende hotels gaan we dus bezoeken! De eerste reserveringen staan inmiddels. De rest zal snel volgen. Gelukkig is het dan geen hoogseizoen in Florida, want er zijn nog genoeg kamers te vinden. Wel hebben we natuurlijk wat eisen. We gaan met z'n vijven en het is wel zo voordelig om dan met z'n allen één kamer te bezetten. Omdat dat toch wel wat krap wordt, heb ik veel gezocht op suites. Dat zie je toch wel veel in Amerika: een slaapkamer met 2 twee-persoons bedden en een zitkamer met een slaapbank. Voor ons ideaal! En als er dan ook nog ontbijt bij zit, dan zijn we redelijk voordelig uit met z'n vijven.

Het eerste hotel dat we geboekt hebben is een hotel vlakbij het vliegveld van Atlanta. We arriveren namelijk om 16:30 uur in Atlanta, maar dan is het voor ons eigenlijk al 22:30 uur. Een hotel om even bij te komen en om de volgende dag door te gaan naar de stad met de metro: Embassy Suites Atlanta Airport